Bli manatee eller gå ut ikväll???

132527-6

Idag regnar det som attans och jag har kommit hem från jobbet just.
Har varit en himlans jäktig dag på jobbet, skönt att  börja sent imorgon.
Helst av allt hade jag ju velat vara en manatee..tycker de verkar vara fantastiska djur.

S t o r a och R o f y l l d a.

Nu vet jag ju inte om de är just rofyllda men de ser så ut.
Manatee eller Koala i nästa liv...

Funderar på om jag ska gå ut ikväll ??!!
Någon kom förbi mitt jobb och föreslog det, kan vara kul, men vet inte om jag känner mig så inspirerad i detta sunkiga väder.
Trist att göra sig fin och så regnar man bort på vägen, också jävligt trist att vara sunkig imorgon..
..överhängande risk på den fronten.

Kanske bara stannar hemma och käkar ost och kex..

Min obeslutsamhet är påtagligare än på länge..he he

as always.. what will be - will be
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback