Feeding the Monster

delvil

Idag har jag varit och eldat.. jädrar va det brann...eller snarare jädrar va fort allt försvann.
Stora högar med ris och sly och mindre träd bara slukades av elden...det var som vi matade ett monster som aldrig kunde få nog, Han bara tog allt vi stoppade i hans mun...sprakande och knastrande.

H ä f t i g t - S k r ä m m a n d e

Det tar inte lång tid att elda upp det som växt länge... eller rasera det man under lång tid byggt upp.

♥Kanske dagen påminnelse??!!!!♥

Var trött som tusan i morse och är trött som tusan nu men det känns faktiskt otroligt skönt att ha jobbat med hela kroppen hela dagen - även ifall jag vet att jag kommer att har väldigt ont imorgon i muskler  jag inte trodde jag hade.
Börjar tidigt  men ska vara på fastighet imorgon så det är nytt och förhoppningsvis väldigt roligt. Mycket fysiskt då med antar jag..om nu kroppen pallar.. hehe

Nu blir det te....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback