Höstfint

Vi tog en promenix idag


Lugn morgon idag.
Härligt

Bestämde mig för ett par dagar sedan att jag vill ha lite höstfint i vår entré så idag blev dagen jag skred till verket. Försökte få med mig min lilla katt men hon var föga intresserad av en blåsig promenad till handelsträdgården.
Jag fick iaf till en fin kruka i egen komposition med lite ljung och annat krafs, hoppas de står sig ett tag.

Njuter nu (välförtjänt) av en kopp latte med Caramel syrup och bekymmersfri själ.

Kanske tar mig en promenad till sen, det beror lite på solen, hungern, vinden, TV'n eller som vanligt kanske bara på viljan och motivationen.

Borde nog ta mig en tur..kanske hälsa på familjen med den nya bebisen.

Min vana trogen tar jag inget beslut innan kaffet är avslutat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback