Mitt i natten

Spöktimmen är här och sängen hägrar..med det gör OS-sändningarna också.

Förövrigt:
Idag har jag jobbat och om tiden gått fortare hade den ändå gått baklänges, segt var det.
Annars var det toppen...hmm?!?

Transport till och från jobbet skedde på Rosa Monstret, som jag btw tror jag fick höra lite skitsnack om härom dagen, å det gillade jag inte..fast jag är inte helt 100 på att det verkligen va bullshit om R-M. (läs:men troligen!)

Har även hinkat kaffe som en kalv hinkar mjölk..därför är det lite svårt att trilla i säng än, japp.

------------------------------------------------------------------------------------


Nu har jag i alla fall bokat möte med Mr J Blund...får inte missa det.
GodNatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback