Separation och lägenhetsleteri tillhör kategorin mindre roliga aktiviteter

Då var de höstväder i landet..eller i alla fall inte sommarvärme längre. I ärlighetens namn tycker jag att det är ganska skönt att slippa göra allt i slow motion bara för att man inte ska svettas ihjäl. Fast solen hade ju gärna fått vara framme lite mer även om det är svalare.
Det är mulet på fler fronter i mitt liv.
Separation och lägenhetsleteri tillhör kategorin mindre roliga aktiviteter, men det är det jag ägnar mig åt nu den närmasta framtiden. Plus att jag har den fantaskiska turen att vara utan anställning om 23 dagar, det är ju verkligen en härlig känsla att stå utan heltidsarbete, lägenhet och kärlek. Tänk va univerum ser efter mig ?
 VAD FAAN HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DENNA SITUATION??
Något lär jag ju ha gjort för att förarga de styrande makterna.
Ja, det är väl bara att börja gräva där jag står, det lär ju inte finnas mycket mer som universum har i sin arsenal att kasta på mig, eller? Le't hope not for fuck sake.

Så hur ter sig Ditt liv??  Några tips för en för tillfället fallen själ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback