Awesome update

Herregud!!!  Kan det var sämre update på denna blogg eller??
Helt fantastiskt dåligt. (super skitdåligt)
Men, man skriver väl när man har lust och lusten för bloggen har ju inte varit något som infunnit sig särskilt ofta, men kanske är det slut på det... det lär jag och du märka i alla fall framöver.

Sommaren har hur som haver tillfälligt krupit in i sig själv och försvunnit ett tag, men väntas åter på torsdag.
Detta passar ju alldeles utmärkt eftersom jag är ledig på torsdag och kan då passa på att:

A) bättra på brännan, eller skaffa mig en bränna snarare...
B) vara skadeglad, jag är ledig - andra jobbar...
C) bara vara ledig å inte planera nått alls
D) planera något att göra istället för att bara vara ledig och inte planera något att göra alls



Kanske kan jag till och med blogga om vad jag gör på torsdag. Det hade ju varit en klar förbättring på update-biten.

Själv läser jag alldeles för många helt meningslösa bloggar, eller meningslösa e de ju inte eftersom jag och tusen andra läser dem, men jag undrar ständigt (inte ständigt på riktigt) varför deras liv är så jäkla intressanta att läsa om, och inte mitt. Plötsligt kommer jag ju på mig med att det faktiskt krävs att man skriver något i sin blogg för att någon ska kunna läsa om mitt så otroligt fantastiska och intressanta liv ( eller hur det nu är på den fronten)

Fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback