fa.n f.tta sk.t j.lv.r

Inte har jag suttit i två himla timmar och försökt mig på att fixa till utseendet på bloggen..
Nää inte alls..
Och inte skulle jag precis visa att:
- Så här såg det ut INNAN jag började,
Nää, inte alls...
Och inte återgick bloggen till sitt ursprungliga utseende heller..
näää....JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Hur arg får man bli här i världen?
Hur arg får man bli när man skrivit ett inlägg pricis om ett krigs opropertioneliga värderingar??
Får man över huvudtaget bli arg på en blogg?
Jag vet inte, men jag kan ju säga - Det ÄR jag, så in i he.v.te
Jag är ju ingen stjärna på datorer och koder och tjafs, men detta tog nog priset på dumheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback