generation kill

Har sett början på första avsnittet på serien Generation Kill med Alexander Skarsgård.
Ska tydligen vara en bra serie, men krig är verkligen inte min bag. Jag får olustiga och irriterande känslor. Det är elände, död och skeva propotioner på vad som är viktigt. Med tanke på att jag vaknade inatt av att jag skrek så tror jag inte att jag ska titta på otäcka saker just idag. Kommer inte riktigt ihåg vad jag drömde men det påminde på något vis stämningen i
El Orfanato, spooky.
Kanske ger Alexander en chans till en annan dag när jag är mer på krigsstigen, so to speak.
Får ta och se något fluffigt och hjärndött sedan så jag får balans i skallen, typ Crowned, världens dummaste såpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback