Jag vågade...


Jag vågade...
klippa lugg alltså, i torsdags.
Provade först på
Taaz  och sedan ringde jag frisören...fick jag lite kalla fötter eftersom det var 3 timmar mellan telefonsamtalet och besöket...men väl där kikade jag på en massa frisyrer i deras tidningar och hittade en som var så jag hade sett min egen frisyr i huvudet tidigare, så fötterna blev varma igen.
Hade jag inte velat klippa lugg så hade jag ju bara kunnat klippa till det som var.
Hur som haver är jag jättenöjd och lite stolt att jag vågade. har egentligen alltid tyckt att lugg e superfult på de flesta männniskor..tur bara att jag inte tillhörde den skaran :)
                                   

Lugg = fint                                               Lugg = inte fint

3 timmar tills jag börjar jobbet...bara fem arbetsdagar kvar, sen SEMESTER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback