Sen frulle

Som sagt ledig  idag, solen skiner och det är härligt, verkar dock blåsa en del så  det blir nog ingen värmebölja, men iaf somrigt och fint.  Hur som haver blir det ingen premiär för gårdagens inköp, det får vänta.

Upptäkte precis att alla kameror är heeelt urladdade, hur är detta möjligt? Varför laddar vi aldrig dem? Skulle det vara så att man behövde en kamera lite snabbt och kvickt så är det ju inte precis optimalt med en som inte fungerar lite "snabbt och kvickt". Ja, nu laddar jag dem i alla fall.
Brukar ju glömma kamera vid tillfällen en sådan hade varit trevlig, men det är klart eftersom jag aldrig får in vanan att ta med den eftersom de är urladdade så urbota ofta.




Kaffe är i alla fall gott, det får bli min räddning  nu när jag eldat upp mig lite för elektroniken. (mitt tillfälliga världsproblem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback