Varning för störiga barn...

Det är så varmt att jag inte ens orkar kolla på termometern hur varmt det är. Jävla varmt är det i alla fall.
Som tur är har jag bokat biljett på tiiidiga tåget till pappa imorgon, 06:02 går det, satans tidigt, men då slipper jag förhoppningsvis familjer och allt för varm vagn. Avskyr barn på transportmedel. Jag fattar att de låter och inte kan sitta still för det är trist på tåg efter typ 7 minuter, plus att det kunde antagligen inte jag heller när jag var liten, men det stör ju mig inte mindre nu när jag är vuxen. Störiga barn är ju fortfarande störiga barn oavsett om det finns anledning till att störa eller inte. Öronproppar följer med för säkerhets skull, för det gick inte att välja "tyst vagn" då jag beställde så sent och den kategoring var väl fullbokad. Ska bli skönt att åka upp till skogen och lugnet ett par dagar och bara äta god mat och bara vara. Synd bara att det ska åska där, men det kanske blir spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback