-Bakslag sa du??

image13

Morgonens Chock

Igår:
13 grader varmt i solen och härlig blå himmel.
Jag: - Åhh, nu känns det att våren äntligen är på väg, men det är kallt i vinden.
M: - Jo, idag är det fint men det kommer ett bakslag.
Jag: - Tror du verkligen det? Jag är inte så säker på det.

Idag: 0 grader, mulet och täcke med snö på marken samt snönederbörd och blåst.
Jag: (ringer) - Du, va det bakslag du sa??
M:- Ja, du vet väl att jag alltid har rätt?!!

Slutsats: Ifrågasätt aldrig M igen!!!

Aj Aj, våren tog en sista minuten och drog nån annan stans..(undrar om det finns biljetter kvar?)

Bara att dra på sig långkisar och mössa/vantar.
Är jag förvånad?? Ja, en smula..
mitt hopp var ju att våren inte falskskyltade iår utan faktiskt var stadigt på väg, men No No..
Face it - Embrace it!

Trevlig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback