2 år + 3 månader + 10 dagar senare

NYA TAG PÅ DITHERER


Kanske inte världens smartaste beslut att ta upp en blogg man i förvirrat tillstånd startade för över 2 år sedan,
där senaste inlägget skrevs för 2 år, 3 månader och 10 dagar sedan.
Men vad vore livet utan spontana och oigenomtänkta beslut?
Förmodligen mycket tristare.
Å nu e det slut med det trista för våren är på väg!

Själv läser jag ett antal bloggar varje dag om bl.a mode och annat tjafs som livet erbjuder, å nu vill jag sprida min egen skit å se om nån trillar dit.
I rimlighetens namn borde det ju finnas någon som är lite som jag, även om sannolikheten är pyttig.
Någon liten själ som vill läsa det som jag plitat ner på tangentbordet..kanske kanske.
Jag vill iaf prova

Hoppas du hittar hit igen

E N J O Y

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback