Upp stiger solen..

Så va det sol igen. Det va ju nice, super nice ! !

Har stökat omkring mest hela morgonen och gjort sånt man så sällan gör, tex. städa och skura i skåpet under diskbänken.
Underligt vilken tillfredställelse det har då man städat det som ingen annan ser men som man har hängandes över sig för att man vet att: "-Man borde allt ta ett tag runt sophinken."
Men nu e det fixat och klart och jag njuter ett par minuter till för detta.

Nymålade naglar har jag också lyckats snofsa till. Mycket produktiv morgon må jag säga.
Borde egentligen slänga ett öga i språkboken, men har kommit fram till att jag inte ska fokusera på det jag borde göra utan på det jag faktiskt gjort.
Detta får gå under rubriken: Dagens insikt ;)

Hoppas solen stannar länge!
"Upp stiger solen, torkar bort allt regn"
eller snarare "smälter bort all snö"
Imse Vimse från mig!
Trevlig dag!

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback